Ved fejl kontakter superbrugere i kommunen vores support via E-service:
For superbrugere ved Anden Aktør anvendes:

Vores support-team står altid parat til at hjælpe jer. For at kunne yde den bedst mulige service til vores kunder har vi brug for oplysninger om den oplevede fejl eller mangel.

1. Altid
Ved henvendelse til support via E-service angiv altid brugernavn i WorkBase Jobcenter på den pågældende bruger, der oplevede fejlen samt tidspunkt. Hvis du ikke er oprettet i E-service rettes henvendelse til E-service administratoren.

2. Fejlmeddelelse
Vedhæft altid fejlmeddelelsen, som du har modtaget fra brugeren som en fil.

3. Fejlbeskrivelse
Indsæt beskrivelse af, hvad der udløste fejlen samt CPR nummer eller CVR og P-nummer (virksomhed).

4. Skærmbillede
Vedhæft billedet af fejlen som en fil. Dette sikrer, at vi helt præcist ved, hvor i systemet fejlen fremkom.

Findes der fortsat henvendelser, oprettet i Servicedesken, der afventer svar kan de tilgås her: